غروب رفتم پاکسازی صورت :)
یخچال و لباسشویی مون هم ازطرف نمایندگی اومدن نصب کردن
واسه دو تا اتاق خوابا هم موکت گرفتیم یاسی رنگ :)
همسرک گوناهیه منم دو روزه که سرما خورده ایشالا زودتر خوب شه
یه کار مهم دیگم انجام دادیم
بهههههههله
لباس عروسمو انتخاب کردم ازین مدل یقه دلبریا
خاستم استین دار بگیرم که وقتی پوشیدم اصلا به دلم ننشست و بهم نمیومد
پشت کمرش خیلی باز بود که قرارشد برام با تور و دانتل کارکنه و بازیش کمتر شه
صبحم تالار بودیم واسه انتخاب اهنگ و ازین حرفا :)
چقد کار انجام دادیم امروزززززر ^_^
ماشالا ماشالا ^_^
فقط سه روز دیگه
عـآشقانه ای از شنل قـرمـزی |دوشنبه یازدهم اردیبهشت ۱۳۹۶|
121 ....ما را در سایت 121 . دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 233