سلام
او خیلی وقته که ننوشتم چقد دلم برای روزای شلوغ وبم تنگ شده
بعد پست قبلی اون اتفاق قشنگی که منتظرش بودیم افتاد
بعله من مامان شدم الانم تازه وارد شش ماهگی شدم :)
نینی مون دخمله :)
یه دخمل نازُ سفیدُ چشم رنگیُ مو بور
خخخ البته بجز جنسیت از بقیه چیزایی که گفتم مطمئن نیستم
اوایل بارداری سخت بود ولی خداروشکر بعد از سه ماهه اول قابل تحمل شد
نگم که تا چه اندازه از دستشویی و سطل زباله متنفرشده بودم
میدیدمشون عق میزدم
ان شالله دختر گلم آخر آذر ماه بسلامتی میاد بغلمون
دیگه کم کم میخوایم خریدای نینی رو شروع کنیم
یادش بخیر خرید جهیزیه و حالا خرید سیسمونی
خدایا شکر
عـآشقانه ای از شنل قـرمـزی |یکشنبه بیستم مرداد ۱۳۹۸|
121 ....ما را در سایت 121 . دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 26