وای که خیلی وقته نیومدم اینجا هربار قسمت نمیشد انگار ای بابا
چه همه اتفاق خوب و شیرین اینجا ثبت نشده ها وای وای وای
از لحظه تحویل سال و عید دیدنی و لذت میزبان بودنمو مهمونی دادنام
تا اولین ماه رمضون مشترک تو خونه خودمون
ایشالا هرکجا هستین سالم و سلامت باشین بیشتریا رو که اینستا دارم
ولی لذت اینجا چیز دیگریست
پلو رو گذاشتم دم بگیره و اومدم دراز کشیدم و حواسم جمعه که خواب نمونیم
همسرجان هم که خوابیده و باید کم کم صداش بزنم
آهان راستی سالگرد عقد و عروسیمونم گذشت
یه مهمونی کوچیک و قشنگ با دوتا از دوستامون گرفتیم و خیلی خوش گذشت
اولین سالگرد عروسیمون و سومین سالگرد عقدمون :)
ایشالا که هممون خوشبخته خوشبخته خوشبخت باشیم
آهان خخخ خونمونم سقف و ستون زدیم تموم شد تا به امیدخدا سال بعد ادامه بدیم
که هم پولی پس اندازکنیم همم وام مسکنو بگیریم
فقط در حد همون پی کندن و سقف و ستون زدن حدود 80-90 تومن هزینه شد
اوفففف که یه مقدارم مادرشوهرجان کمک نمودن
مابقی هم بین ما و برادرشوهر تقسیم شد
نگم از گرونی که همه اطلاع داریم ازش :(
یه فکرایی هم در مورد نینی گوگولی دارم ان شالله ^_^
تا ببینیم خدا چی میخواد تا چهار پنج ماه دیگه
خب دیگه برم سراغ سحری
دوستون دارم وبلاگیای نانازی
سر سفره افطار و سحر بیاد همدیگه باشیم
التماس دعا :**
121 ....ما را در سایت 121 . دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 149