
اگه بخوام از سفر مشهدمون بگم باید بگم که فوق العاده بود خیلی خوش گذشت
هتلمون ضلع جنوبی بازار رضا بود در حد سه چهار دقیقه با حرم فاصله داشتیم
غذاهاشم خیلی خوب بود منه حساس که رضایت کامل داشتم خداروشکر و اذیت نشدم
حرم و فضای معنویش عالیتر از عالی بود با همسر دوتایی دست تودست هم میرفتیم حرم
با دیدن ضریح هم که همینطور اشکام بی اختیار سرازیر میشد حس نابی بود 
ایشالا دوباره خیلی زود بطلبه و بریم زیارت امام خوبی ها 
مشهدی های محترم لطفا پاسخگو باشین این بازار مانتو کجاست
من یه سرچ کردم تو نت،دیدم نوشته بازار طلاب و ایثار
مام دربست گرفتیم رفتیم ولی اونجور ارزون و قشنگ نبود
بخصوص که گفتم دوسه تامانتو واسه دم دستی و تابستون بگیرم ینی قیمتش به دم دستی نمیخورد
البته راننده مارو برد دوتا پاساژ سه چهارطبقه گفت بهش بازار فردوسی میگن
حالا نمیدونم این همون بازار طلاب بود یا نه
بعد که واسه عمم داشتم تعریف میکردم گفتش ما هرسال میریم اونی که رفتین بازار مانتو نبود که
شب آخررفتیم خونه دوسته دانشگاهیم شام که بخاطر کارهمسرش دوسالیه مشهد زندگی میکنه
ولادت حضرت معصومه جانم طبق روال دوسه سال قبل خدا این توفیقو بهم دادکه بتونم نذرمو ادا کنم
روز قبلِ ولادت همراه دوستم رفتیم بازار و وسایل مورد نیازمو خریدیم
دوستمم سال قبل سر سفره مولودی خونیم نیت کرده بود که اگه حاجتش براورده شه
مثه من نذری بیرون بده دیگه باهم بسته هامونو آماده کردیم
همسرجان که تهران جلسه داشتن و شب اومد همسر دوستمم بعدظهرکار بود و شب میومد
دیگه تا دیروقت خونمون بود و باهم آجیلای مشکل گشامونو بسته بندی کردیم
ایشالا سال های بعدی هم بتونم نذرمو ادا کنم 

خب فعلنی تا اینجا داشته باشین باید برم سراغ شام درس کردن
121 ....
ما را در سایت 121 . دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 164