تو مطب دکتر نشستم تا نوبتم شه :)
دکتر ِ نینی :)
فعلنی خبری نیستا
چکاپ اومدم آزمایش و اینا :)
شاید یکسال دیگه،شاید یکسالونیم دیگه،شایدم شش ماه دیگه
هرررررر چی خدا بخواد ^_^
ما را در سایت 121 . دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 136 تاريخ: پنجشنبه 18 آبان 1396 ساعت: 11:31