129 .

خرید بک لینک
سلام سلام سلام

ما دوشنبه شب بعد مراسم مادرشوهر اینا برگشتیم خونمون

تو این چهار روز فکر کنم شونصد و شصت بار یا بیشتر حرف نینی زدن

منم فقط گوش میدم لبخند میزنم گاهی هم ان شالله و هرچی خدا بخواد میگم

زندایی همسر ک دوقلوی دختر داره میگه نذرکردم شمام دوقلو بیارین :)))

منم گفتم پس قربون دستت زندایی جان بگو دوقلوی همجنس نباشه دوس ندارم

همچین علوس کم نیاری هستم بنده والا

خب بگذریم همسرجان جانانم گلودرد شدید شده از شب عاشورا

دیگه دیشب به اصرارم رفتیم دکتر کپسول و قرص نوشت براش

شام هم سیب زمینی و تخم مرغ آبپز گذاشتم براش خودم اصلا دوس ندارم

برگشتنی از دکتر هم رفتیم فروشگاه خرید روغن و چای اینطور چیزا

چندتا دسته کوچیک اسفناج هم گرفتم که تازه ابکشی کردم

و با چاقو درشت خوردش کردم گذاشتم بخارپز شه تا ناهار ته چین درس کنم

ینی من عاشق خورشت و ته چین و بورانی اسفناجم به به

ماش هم خیس کردم تا شام یه سوپ ماش واسه همسر درس کنم گلوش بهتر شه

صبح هم طبق روال زنگ زدم به مامان جونیم جویای احوالشون شدم

خداکنه همسر فردا زودتر تعطیل شه بتونیم اخرهفته بریم شهرما

هوا چه سرد شده شوفاژ مرکزی هم خاموشه دیگ خونمون یخه اوفففف

برنامه سمت خدا رو دوس دارم بخصوص مجریه عالیش

چه قشنگ گفتن حاج آقای مهمون امروز برنامه که بیشتر ماها نماز میخونیم واسه ترس از عذاب جهنم

نه واسه چشیدن طعم شیرین بهشت

ان شالله همه ما جزء افرادی باشیم که طعم بهشت رو میچشن الهی آمین

عـآشقانه ای از شنل قـرمـزی |چهارشنبه دوازدهم مهر ۱۳۹۶|

121 ....

ما را در سایت 121 . دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 151 تاريخ: پنجشنبه 13 مهر 1396 ساعت: 20:14

صفحه بندی